نوشته شده توسط : مدیر سایت

شهر بندري چابهار در جنوب غربي استان سيستان و بلوچستان و در ساحل درياي عمان و اقيانوس هند قرار گرفته و اين شهر جذاب تنها بندر اقيانوسي ايران بشمار مي رود و جالب است که در لنگرگاه آن کشتي‌ هاي اقيانوس ‌پيما هم مي ‌توانند پهلو بگيرند.

براي سفر به چابهار راه ‌هاي زيادي را پيش روي داريد، شما مسافران هم مي ‌توانيد تور چابهار را بخريد، هم ميتوانيد خودتان با هواپيما، اتوبوس، قطار يا خودروي شخصي دل به جاده ‌هاي اين شهر شگفت انگيز بسپاريد و راهي شويد. اما خريد تور چابهار راحت ‌ترين و منطقي ترين گزينه براي سفر به اين شهر مي باشد چرا که مسافت زميني بسيار طولاني و خسته کننده است.

براي خريد تور چابهار تنها کافيست در گوشي ‌يا لپ تاپ يک جستجويي ساده کنيد بصورت آنلاين از سايت نامي گشت تور مورد نظرتان را خريداري نماييد.

در سفر با تور چابهار تنها کاري که بايد بکنيد پرداخت هزينه است، بقيه کارها را اپراتور تور براي شما براحتي انجام مي ‌دهد، بليط‌ پرواز و هتل ‌تان را طبق سليقه و برآورد ماليتان آماده مي‌ کند و براي‌ سفرتان و همچنين گشت داخل شهر و ديدن جاذبه ‌هاي چابهار برنامه ريزي مي کند.تور چابهار

بهترين زمان سفر به چابهار

 

هر شهري هم زمستان دارد و هم تابستان، هم سرما دارد و هم گرما، کمتر شهري در کل دنيا را ميتوان ديد که در هر فصل و هر ماهي از سال آب و هواي معتدل و عالي را داشته باشد، چابهار همان طور که از اسمش پيداست شهري است که هر 4 فصلش بهار است، به اين معني که در اين شهر سرما يا گرماي سختي را تجربه نمي کنيد و شرايط هوا هميشه به شکلي است که شما گردشگران ميتوانيد در آن غرق لذت شويد.

عواملي همچون نزديکي به دريا و مدار راس السرطان و قرار گرفتن در مسير حرکت بادهاي استوايي و بادهاي موسمي که از طرف شبه قاره‌ هند ميوزند، همگي باعث شده که چابهار در همه‌ فصول سال داراي آب و هوايي مرطوب و گرمسيري باشد، اين شهر در تابستان خنک ‌ترين بندر ايران و در زمستان از گرمترين شهرهاي کشورمان ايران بشمار مي رود.

به طور کلي بهترين زمان سفر به چابهار با توجه آب و هوا از اوايل آبان ماه تا اواسط ماه فروردين مي باشد که متوسط دماي چابهار در اين زمان 21 درجه‌ سانتيگراد و هوا بسيار معتدل و مطبوع است. اما از اواسط بهار تا انتهاي تابستان هوا شرجي و رطوبت آن کمي زياد ميشود که اين رطوبت در ماه‌ هاي ارديبشهت و خرداد به حداکثر خود خواهد رسيد، اين زمان ‌ها در اصل از خلوت ‌ترين بازه زماني سال در شهر چابهار مي باشد.

 

بهترين زمان سفر به چابهار

معرفي انواع تورهاي چابهار

 

استفاده از تور گردشگري چابهار بهترين راه سفر و آسودگي خيال براي هر مسافري است که اين مقصد را انتخاب کرده است و با خريد تور چابهار قسمت عمده ‌اي از دغدغه‌ هاي سفر خود را به آژانس مسافرتي ما در نامي گشت بسپاريد.

در اين صورت اين امکان را داريد که با خيال راحت از جاذبه‌ هاي ديگر سفرتان کلي لذت ببريد و آنها را تبديل به خاطره‌ اي به يادماندني و سراسر شادي نماييد. آژانس‌ هواپيمايي نامي گشت آمادگي ارائه هر گونه خدماتي را براي تهيه تور چابهار براي شما دارد که اين خدمات عبارتند از: گرفتن بليط هواپيما، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگي گشت ‌ها و وعده‌هاي غذا و... .

در ادامه ما تورهاي چابهار را در متنوع ترين حالت خود به شما ارائه ميکنيم مثلا تور لوکس چابهار، تور چابهار از مشهد، از تهران، از اصفهان، از شيراز و... جزو تورهاي پرطرفدار مجموعه نامي گشت بوده و حالا که نزديک به ايام عيد هستيم تور نوروز چابهار 99 بهترين گزينه براي شما خواهد بود.

همچنين تورهاي چابهار بصورت هوايي، زميني با اتوبوس و با قطار هم وجود دارد که شما نسبت به برآورد هزينه و سليقه تان مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد و نيز امکان سفر به چابهار با ماشين شخصي تان هم وجود دارد.

 

انواع تورهاي چابهار

قيمت تور چابهار، نحوه تعيين قيمت تور چابهار چگونه است؟

 

قيمت تور چابهار به عوامل گوناگوني بستگي دارد. اين موضوع را قطعا بيشتر مسافراني که بارها به اين مقصد سفر کرده اند مي دانند که قيمت تورهاي مسافرتي در فصل هاي مختلف سال کلي با هم تفاوت دارد.

براي مثال در فصل بهار قيمت تورها با توجه به سفرهاي نوروزي نسبتا بالاتر مي رود، اما منظور از نسبتا يعني اينکه نسبت به ايام عيد و ايام پيک سفرهاي قبل از سال است، يا فصل تابستان به دليل تعطيلي مدارس و... قيمت ها افزايش خواهد داشت. اگر قيمت تور بندر چابهار در اين بازه زماني براي شما مقرون به صرفه نيست مي توانيد زمان هاي ديگر را براي سفر انتخاب کنيد.

موضوع بعدي در خصوص قيمت مناسب تور " انتخاب ايرلاين " مناسب براي سفر شماست که در حال حاضر آژانس نامي گشت بعنوان مجري تور چابهار با پروازهاي قشم اير، آتا، ماهان، تابان، ايران اير و ... همکاري مي کند که شرکت هاي گفته شده نسبت به خدماتي که ارائه ميکنند قيمت هاي متفاوتي دارند که شما با توجه به اين اطلاعات ميتوانيد پکيج تور خود را تغيير دهيد.

همچنين انتخاب تور چابهار با غذا (ناهار و شام) و هتل محل اقامت شما در کنار تعداد روزهاي اقامت و خدماتي که از آژانس درخواست ميکنيد همگي نرخ تور شما را دستخوش تغييراتي خواهد کرد. در آخر توجه داشته باشيد که شما در تمام فصول مي توانيد در بالاي همين صفحه به روزترين و ارزانترين قيمت تور چابهار در تنوع بالايي با ايرلاين هاي مختلف، همينطور تعداد شب هاي متفاوت و هتل هاي متنوع و لوکس و ... را به راحتي مشاهده نماييد و اينکه لازم است بدانيد که نرخ تمامي تورها به صورت روزانه بررسي و تغيير خواهند کرد.

 

قيمت تور چابهار

نکته:  قيمت تور چابهار از تبريز ، از اصفهان، از مشهد و از تهران و ديگر شهرهاي ايران با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد.

آفر تور چابهار يا همان تور ارزان چابهار!

 

تور ارزان چابهار يا آفر ويژه تور چابهار گزينه هايي هستند که بيشتر مسافران در تمام ايام سال به دنبالش هستند، اما اين تورها چگونه اند و چه زمان هايي بيشتر ارائه مي شوند؟ خوب آفرهاي تور تخصصي چابهار در اصطلاح به تورهايي گفته مي شود که شامل تخفيف هاي ويژه اي از سمت ايرلاين هاي داخلي يا هتل هاي مختلف در اين شهر بشوند و در ضمن زمان هم تاثير مهمي در برگزاري اين تورها دارد، يعني به اين شکل که زمان چنداني تا برگزاري آنها باقي نمانده باشد.

اگر بخواهيم دقيق تر و شفاف تر براي شما توضيح دهيم به اين صورت است که اين تورها درست در فصل هاي لو سيزن بيشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه مي شوند، حالا يعني چي؟ سفر در دوران لو سيزن و کم گردشگر چابهار به معناست که شما گردشگران کمترين قيمت ‌ها و خلوت ‌ترين جاذبه‌ هاي گردشگري را در اين مقصد تجربه مي کنيد و مهمتر اينکه اين موضوع براي خيلي ها ملاک سفر بشمار مي رود؛ در ضمن لازم است بدانيد که لو سيزن يا آف سيزن (Off-Season) زمان هايي در سال هستند که هميشه مورد استقبال مسافراني بوده که به دنبال تورهاي ارزان قيمت چابهار، آفر ويژه تور چابهار و آفر تور لحظه آخري چابهار هستند.

 

آفر تور چابهار

تور چابهار لحظه آخري، انتخابي ارزان و هيجان انگيز براي شما!

 

اگر تا به حال تورهاي لحظه آخري چابهار را تجربه نکرده ايد بايد بدانيد که که اين تورها با نام تور دقيقه 90 چابهار هم نام برده مي شوند و شما براي بهره مندي از آنها هميشه بايد آمادگي لازم را براي آن داشته باشيد و اگر نمي ‌دانيد تور لحظه آخري چيست لازم به ذکر است که آژانس ‌هاي مسافرتي گاهي به دليل تکميل نشدن صندلي‌ هاي هواپيما و قطارها و خالي بودن هتل‌ ها در لحظه‌ هاي آخر قيمت ‌هايشان را حدودا 50 درصد پائين مي آورند تا ظرفيت تور را تکميل کنند.

بنابراين همانطور که از اسمش هم پيداست بايد براي گرفتن اين نوع تورها سرعت عمل داشته باشيد و لحظه ‌اي را به هدر ندهيد. تور لحظه آخري چابهار از تهران، از مشهد، از اصفهان هم برگزار مي شود. ضمنا توجه داشته باشيد که نرخ تورهاي لحظه آخري حدود 20 تا 50 درصد کمتر از نرخ تورهاي سيستمي و عادي است، پس اين نکته را در نظر داشته باشيد.

اما مساله ديگري که براي گرفتن تور لحظه آخري چابهار لازم است بدانيد اين است که مسيرهاي چابهار چه با قطار و چه با هواپيما معمولا مسيرهاي پرتردد و ترافيکي و شلوغي نيستند و معمولا از قبل رزرو شده ‌اند بنابراين خيلي کم پيش مي ‌آيد که از سمت آژانس هاي هواپيمايي بليط ‌هاي لحظه آخري چابهار را بشنويد و با آنها مواجه شويد. پيشنهاد ما اين است که براي گرفتن تور چابهار با برنامه ‌ريزي عمل کنيد و چندان به دنبال تور لحظه آخري نباشيد و با صداقت بگوييم که خريد تورهاي لحظه آخر چابهار را از ذهنتان بيرون کنيد.

 

تور چابهار لحظه آخري

 

منبع : تور چابهار




:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: